در اینجا با روش های خلاقانه ای برای ابراز عشق به همسر خود در روز ولنتاین آشنا خواهید شد. اما آیا دوست داشتن مهم تر است یا دوست داشته شدن؟ اکثر ما با این جمله موافقیم که “من نه فقط دوست داشتن را، بلکه این که به من بگویند دوستم دارند را دوست دارم.” روز ولنتاین موقعیتی است که می توانید هر دوی این احساسات را تجربه کنید. با کمک چند نفر از متخصصین روابط ۲۵ ایده رمانتیک برای ولنتاین عاشقانه و خاص فراهم کرده ایم تا به همسر خود بگویید “دوستت دارم”.

۱٫ روی تکه های کوچک کاغذ هر نوع بوسه ای را که به ذهنتان می رسد بنویسید؛ مثلا بوسه روی پیشانی، روی گونه و غیره. بعد این کاغذها را درون یک کیف نمدی قرمز بریزید و به همسر خود هدیه بدهید. از او بخواهید چندین کاغذ را با هم از توی کیف بیرون بیاورد و بعد هر نوع بوسه ای که بیرون آورده بود مهمانش کنید.

۲٫ نامه ای راجع به اینکه چرا همسر خود را دوست دارید و چرا بابت او خدا را شکر می کنید بنویسید. این کار به شما کمک می کند بر روی چیزهایی که درباره ی او دوست دارید تمرکز کنید نه کمبودهایش.

۳٫ با عشق خود بازی معمایی انجام دهید. در این بازی چیزهایی در جاهای مختلف شهر پنهان می کنید و از طرف مقابل می خواهید به معماهای شما پاسخ دهد و با جواب دادن به هر معما سرنخ هایی از چیزهایی که در گوشه و کنار شهر پنهان کرده اید دراختیارش قرار می دهید. آخرین چیزی که پنهان کرده اید باید مهمترین کادوی روز ولنتاین شما به او باشد.

۴٫ بعد از یک شام عاشقانه ی دو نفره در خانه زیر نور شمع، او را ماساژ دهید و یک فیلم رمانتیک ببینید. می توانید قبل از اینکه همسرتان به منزل برگردد اتاق خواب خود را با یک میز دو نفره و نور شمع تزئین کنید و غذایی خوب بپزید حتی اگر آشپزی بلد نیستید. سپس او را ماساژ دهید و شب را با فیلمی رمانتیک به پایان برسانید.

۵٫ به یک تور یک شبه بروید. برای این کار در یک تور گردشگری یک شبه برای خود و همسرتان جا رزرو کنید و از محل کار هردویتان مرخصی گرفته و چمدان ها را ببندید و نهایتا او را سورپرایز کنید.

۶٫ به همسر خود یک دسته گل رز بدهید. به هر شاخه یادداشتی بچسبانید و برای آینده قرار بگذارید، یا کاری را روی آن بنویسید که دوست دارد انجام دهد مثل رفتن به یک کنسرت.

۷٫ در صورت امکان به رستورانی بروید که وقتی اولین بار با هم قرار داشتید از آن لذت بردید. بعد از سفارش تا زمانی که غذای شما آماده شود خاطرات خوشی را که از گذشته دارید بنویسید، سپس نوشته های خود را با هم عوض کنید.

۸٫ یک ایده رمانتیک برای ولنتاین عاشقانه و خاص، این است که به تعداد ماه ها یا سال هایی که با یکدیگر هستید، گل رز به او بدهید و گل آخر را درحالیکه برایش شعر عاشقانه ای می خوانید به او هدیه کنید.

۹٫ یک جعبه بزرگ را پر از بادکنک و هدایای مختلف روز ولنتاین کنید. خانمی این ایده برای ولنتاین را پیشنهاد داد و عنوان کرد که این ها را آماده کردم؛ شلوارک خواب برای او و یک لباس خواب برای خودم، یک جعبه توت فرنگی با روکش شکلات و دستمال سینه های قرمز…چند تا شمع و یک CD رمانتیک. او متوجه منظورم شد و از آخرهفته ای که داشتیم لذت برد.

۱۰٫ یک شب ولنتاین در خانه بدون حضور بچه ها یا هر فرد دیگری راه بیاندازید. با همسر خود منو را انتخاب کنید، بعد برای خرید مواد اولیه آن به خرید بروید و غذا را با هم درست کنید. آشپزی با یک موزیک ملایم و رمانتیک واقعا احساسات عاشقانه را در شما بیدار می کند. بعد از شام، دو نفری برقصید.

یک شاخه گل رز قرمز۱۱٫ از یک رستوران غذا سفارش دهید و روی زمین خانه پیک نیک تشکیل دهید. این ایده برای ولنتاین به گونه ای است که بچه ها هر سال منتظر این شب می شوند و اگر هم بخواهید تغییرش بدهید اجازه نمی دهند و این ایده به سنت خانوادگی تان تبدیل می شود. بچه ها با این کار ارزش خانواده و یک ازدواج پر از عشق را می فهمند.

۱۲٫ اگر هوا اجازه داد می توانید یک فیلم رمانتیک در تراس نگاه کنید.

۱۳٫ اگر کیلومترها از هم فاصله دارید، یک ایده رمانتیک برای ولنتاین این است که یک جعبه هدایا پر از چیزهای قرمز برایش بفرستید.

۱۴٫ غذایی با نمادهای عشق درست کنید. مثلا روی یک شیرینی قرمز که ترجیحا خودتان آرن را پخته اید، بنویسید دوستت دارم یا تارت مورد علاقه او را به شکل قلب بپزید.

۱۵٫ آب نبات های کوچولوی قلبی شکل را در کفش و کت یا ماشین همسر خود پنهان کنید. این ایده رمانتیک و جذاب، تبدیل به کاری خواهد شد که برای دهه های زیادی آن را انجام می دهید. طوری که دیگر نوه های شما نیز در آن به شما کمک خواهند کرد.

۱۶٫ خانم ها می توانند قبل از وقت نهار جلوی محل کار شوهرشان حاضر شوند. به او خبر بدهید و بگویید می خواهید به نهار دعوتش کنید و می توانید تا هر وقت که بتواند مرخصی بگیرد منتظرش بمانید. لباس زیبایی بپوشید و به او بگویید که زیر آن یک لباس جذاب برای وقتی که به خانه می آید پوشیده اید. او را به رستوران زیبایی ببرید و به محل کارش برگردانید. سفت ببوسیدش و بهش بگویید چقدر از اینکه با او ازدواج کرده اید خوشحالید و یادآوری کنید در خانه منتظرش هستید.

۱۷٫ یک ایده رمانتیک برای ولنتاین که بسیار جذاب و عاشقانه خواهد بود، این است که یک ظرف شیشه ای را با آب نبات های ولنتاین و تعدادی یادداشت برای او پر کنید. مثلا یادداشت هایی مثل: ماساژ پشت لطفا، ۱۰ بوسه و غیره. یادداشت ها می توانند عشق و احترام شما را هم بازگو کنند. مثلا خدا را برای داشتن تو شکر می کنم و … هر یادداشتی که نوشتید را بپیچید و یک روبان دور آن گره بزنید.

۱۸٫ یک روز از کار مرخصی بگیرید و روز ولنتاین را در خانه در کنار همسرتان باشید. صبح آرامش بخشی را با هم در ایوان و تراس بگذرانید و بعد برای نهار به رستوران مورد علاقه ی خود بروید. حتی می توانید برای همسر خود یک جلسه اسپا و سولاریوم هم رزرو کنید و درحالیکه او مشغول ریلکس کردن در اسپا و سولاریوم است به خانه بروید و یک شام عالی برای او بپزید.

۱۹ یک شعر برای همسرتان بنویسید و آن را قاب کنید.

۲۰٫ در کارت های جداگانه بنویسید چرا همسر خود را دوست دارید. این کارت ها را درون یک آلبوم جا دهید. می توانید در ابتدای آلبوم عکسی از ماه عسل خود به همراه یک یادداشت مقدمه قرار داده و در آخر آلبوم را با یادداشتی عاشقانه به پایان برسانید.

۲۱٫ یک ایده برای ولنتاین که جزء بهترین ایده ها هم محسوب می شود، سورپرایز بعد از یک روز کاری است. شوهر خود را در روز ولنتاین که از سر کار به خانه برمی گردد سورپرایز کنید. روی میز آشپزخانه یک نشان خوش آمدید بگذارید و از آنجا تا اتاق خواب خود شکلات هایی بریزید که زرق و برق قرمز دارند.

۲۲٫ با کسب اجازه از رئیس همسرتان و یک دسته گل رز در دست به محل کارش بروید. می توانید لباس و کراوات مورد علاقه ی همسرتان را بپوشید با یک دسته گل رز به محل کار او بروید و به همگان نشان دهید که چه مقدار به همسرتان عشق می ورزید. مطمئنا اشک شوق در چشمان او حلقه خواهد زد.

۲۳٫ یک ایده رمانتیک برای ولنتاین عاشقانه، خوردن صبحانه ای عاشقانه است. برایش صبحانه ی روز ولنتاین درست کنید و در بشقابش نامه یا کارتی قرار دهید که در آن ۱۴ دلیل برای اینکه او را دوست دارید توضیح داده اید.

۲۴٫ در صورت امکان برایش کارتی از شهری ارسال کنید که اسم رمانتیکی داشته باشد.

۲۵٫ بعد از اینکه همسرتان می رود بخوابد، یادداشت هایی به فرمان ماشینش بچسبانید و دلایل عشق خودتان را به او در آن ها بگنجانید یا آینه ی حمام را با لب های رژلبی خود بوسه باران کنید یا برچسب های ولنتاین روی آن بچسبانید.

روز ولنتایل خوش باشید و یادتان باشد عشق را حتما نباید روز ولنتاین ابراز کرد بلکه باید در هر روز و در تمام طول سال نثار دیگران نمود.

منبع