به گزارش نوداد (سکوی اجتماعی خبر)
علی ساعدی با اشاره به فیلم منتشر شده در شبکه‌های مجازی مبنی بر ذبح الاغ و استفاده از گوشت آن در رستوران‌های فلاورجان، اظهار داشت: به هیچ وجه چنین چیزی اتفاق نیفتاده و این مساله از سوی مدیرکل اداره دامپزشکی استان نیز تکذیب شده است.

وی افزود: در رستوران‌ها از گوشت‌های سالم و مورد تائید اداره دامپزشکی استفاده می‌شود و رستوران‌های فلاورجان نیز از این قاعده مستثنی نیست و در صورت رویت هر گونه تخلف به شدت با آنها برخورد می‌شود.

فرماندار فلاورجان با اطمینان خاطر به مردم شهرستان فلاورجان گفت: هیچ مورد استفاده از گوشت الاغ در رستوران‌های این شهرستان گزارش نشده و مردم می‌توانند با اطمینان از رستوران‌ها، غذا تهیه کنند.

وی ادامه داد: گذشته از عدم استفاده از گوشت الاغ در رستوران‌های فلاورجان، ذبح این حیوان نیز در این شهرستان انجام نشده است و در حال حاضر مراجع قضایی در حال برخورد با فرد یا افراد منتشر کننده این کلیپ در فضاهای مجازی هستند.

ساعدی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های نظارتی کارشان را به نحو احسن انجام می‌دهند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، گزارش می‌دهند و در نهایت مرکز پاکسازی و با فرد خاطی برخورد می‌شود و اکنون من دوباره متذکر می‌شوم که استفاده گوشت الاغ در رستوران‌های فلاورجان گزارش نشده و مردم با اطمینان غذا تهیه کنند.