به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ “غیرمجاز” بودن محصولاتی که سازمان غذا و دارو هر ماه فهرست آنها را اعلام می کند، برای عموم مردم ناسالم و غیربهداشتی تلقی می شود. اما محصولات غیر بهداشتی تنها بخشی از غیرمجازهای سازمان غذا و دارو هستند. این محصولات که عموما داخلی هستند، شرایط تولید یا عرضه بهداشتی را ندارند، با مواد اولیه نامناسب تهیه می شوند یا محصولی که ارائه می کنند، مطابق با ادعایی که تولید کننده داشته نیست.

سس گوجه فرنگی هاینز دارای مقدار کمی فیبر و پروتئین است و با کاهش گوجه فرنگی که حاوی لیکوپن طبیعی است وجایگزین کردن لیکوپن میکروسکوپی گزینه خوبی برای تغذیه به شمار نمی آید.

این برند معروف سس قرمز، بدون گوجه فرنگی است!

متخصصان علوم تغذیه هشدار می دهند مصرف این نوع سس گوجه فرنگی ممکن است بیماری های مانند دیابت، چاقی و بیماری های قلبی را افزایش دهد.

سس گوجه فرنگی هاینز شامل سرکه مقطر است که حاوی مواد شیمیایی و سموم است و هر قاشق غذاخوری از این نوع سس گوجه فرنگی حاوی 4 گرم قند است که این مقدار برای سلامتی می تواند مضر باشد.سس گوجه فرنگی هاینز حاوی مواد شیمیایی و شکر فراوانی است و هیچ گونه ارزش غذایی را ندارد.